reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katarína Ďurovičová

Katarína Ďurovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

matka na rodičovskej dovolenke Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Druhá časť - O reálnom živote v Santiagu

Katarína Ďurovičová

Druhá časť - O reálnom živote v Santiagu

Ešte do včera som sa v tejto krajine cítila relatívne bezpečne.

  • 19. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 193x
  • 0
O reálnom živote v Santiagu

Katarína Ďurovičová

O reálnom živote v Santiagu

Ak by si niekto myslel, že život v Santiagu je lacný, NIE, NIE JE! A to nehovorím o drahých autách a značkovom oblečení.

  • 19. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 166x
  • 0
O nákupoch, obliekaní, opatrovateľkách a deťoch
Navidad

Katarína Ďurovičová

Navidad

Tento rok budú dosť netradičné, no možno o to zaujímavejšie.

  • 19. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 211x
  • 0
...po dvoch týždňoch

Katarína Ďurovičová

...po dvoch týždňoch

Strácam pojem o čase. Deň letí za dňom, nestačím sledovať hodiny, nie to dni v týždni. Ten čas s malým dieťaťom strašne rýchlo letí a ja som si na pozíciu matky na rodičovskej dovolenke znovu veľmi rýchlo zvykla.

  • 26. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 259x
  • 0
reklama
Cesta do neznáma

Katarína Ďurovičová

Cesta do neznáma

V prvom rade by som sa chcela poďakovať osobe, ktorá mi vnukla ideu založiť si blog (ďakujem Janka). Dúfam, že raz si to prečítajú aj moje deti, teda hlavne môj syn, ktorý celú túto zmenu momentálne prežíva s nami. A keďže denníky už vyšli z módy, budem sa snažiť zachytiť všetko s čím sa tu stretneme a čo zažijeme v mojom blogu.

  • 19. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 310x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu